niedziela, 16 lutego 2014

Szukamy wiosny /Die Suche nach dem Frühling

Pogoda dziś kwietniowa- jakieś 10 stopni, słońce bawi się z deszczem w berka i walczą o to, które dłużej nas na spacerku potraktuje, a my nie przejmując się krótkimi mżawkami łapiemy pierwsze, na prawdę ciepłe promienie, przy okazji szukając pierwszych oznak wiosny.
Heute gab es echtes Aprilwetter- so um die 10° ,  Sonne  und Regen haben sich in kürzester Zeit abgewechselt  . Trotzdem sind wir tapfer weiter gelaufen und haben nach den ersten Frühlingszeichen gesucht.






Na balkonie tez powoli robi sie wiosennie- kiełkuje ozdobny czosnek/ Auf dem Balkon sieht es auch langsam nach Frühling aus- der bunte Knoblauch keimt schon,
narcyzy/ Narzisen
hiacynty/Hiazynten
A to już wiosna kupna- pędzona pewnie w holenderskiej szklarni / Und hier ein gekaufter Frühling - bestimmt aus einem niederländischen Gewächshaus

2 komentarze:

  1. A ja miałam niestety pochmurny i deszczowy weekend... za to teraz, jak jestem w pracy, świeci słońce...
    Zainspirowałaś mnie - muszę i u siebie poszukać wiosny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez dzis piekna pogoda- calkiem bez wiatru i deszczu, ktorych wczoraj bylo pod dostatkiem ;D ale niestety, w tygodniu rzadko przed 18 jestem w domu, wiec na spacerki juz za pozno...

      Usuń