czwartek, 13 lutego 2014

Postęp /Der Vortschritt

Druga część robótki z projektu Maknety skończona. Wzór nie jest skomplikowany, fajnie i szybko się robi i ciekawie wygląda. Nie mogę się doczekać końcowego efektu.
Der zweite Teil des Makneta´s Projektes ist eben fertig geworden. Das Muster ist nicht besonders komplieziert, lässt sich gut und schnell stricken, und sieht sehr interesant aus. Ich kann kaum das Endergebnis abwarten.


A  tak wygląda to samo ujęcie zrobione z pomocą mojego półtoraroczniaka. Małe rączki są szybsze od migawki.
Und so sieht das gleiche Bild fotografiert mi Hilfe von meiner 1,5 jähriger Tochter.  Die kleine Händchen sind schneller als die Kamera. ;)






Serdecznie zapraszam na moje candy

6 komentarzy:

  1. Pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;d mimo wielu niedoskonalosci tez mi sie podoba ;D
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. moze tez sie skusisz ;D

      Usuń
    2. u mnie ostatnio jakis zastój robótkowy. Boli mnie reka i jak tylko za długo robie nie moge ruszać reką, musze isc do ortopedy ale nie wiem czy do sierpnia sie dostanę.:)

      Usuń
    3. oj, a gdzie boli? robisz cos z tym? wspolczuje zastoju robotkowego, ale na szczescie w czytaniu to nie przeszkadza ;D
      Pozdrawiam!

      Usuń