czwartek, 13 lutego 2014

Nominacja Libster Blog

Dziękuje serdecznie za nominacje od Ania Ainka
Odpowiadam na pytania Ani Ainki
1. Co najbardziej lubisz ?
Spokój, mroźne zimy, gorące lato i kawę  z mlekiem z ogromneeego kubasa
2. O czym marzysz ?
o domku z ogródkiem 
3. Czego najbardziej się boisz ?
choroby i zależności od innych
4. O czym był Twój najbardziej niesamowity sen?
dość często miewam sny w których latam- rozkładam ramiona, biorę rozbieg i wzbijam się w powietrze-- niesamowite uczucie 
5. Jaki był Twój najlepszy szalony pomysł ?
przeprowadzka do Frankfurtu- z miesięcznym dzieckiem, bez mieszkania i pracy 
6. Jakie jest Twoje ulubione miejsce ?
w ciepłe, słoneczne dni mój balkon, w zimne- kanapa z robótką w ręku 
7. Jeśli podróż to gdzie ?
Sardynia
8. Kto jest dla Ciebie wzorem ?
moja ukochana S.P. babcia
9. Jak opisali by Cię Twoi znajomi ?
ich trzeba by spytać :) wiem , ze w pierwszym momencie sprawiam wrażenie osoby wyniosłej i niedostępnej, ale wynika to z mojej nieśmiałości, niektórzy znają mnie jako wulkan szalonych pomysłów, inni z kolei jako ostoję spokoju- pewnie co osoba to inna opinia ;D
10.Jakie cechy cenisz u innych ?
inicjatywę, spokój, humor, szczerość
11.Jakie jest Twoje motto życiowe?
mam dwa- pierwsze jako motto tego blogu- cytat Reinholda Niehbura "Boże! Proszę, daj mi siłę, abym pogodził się z tym, czego zmienić nie mogę; odwagę, abym zmienił to, co zmienić mogę i mądrość, abym potrafił odróżnić jedno od drugiego", drugie- Nie szukaj problemów, tylko rozwiązań
Obydwa pomagają mi patrzeć na życie ze zdrowego dystansu  
 
 
W drodze wyjątku wezmę udział w tej zabawie i nie obraźcie się , ale to pierwszy i ostatni raz- nie przepadam za tego typu łańcuszkowymi projektami. Może złamie reguły, ale tez nie będę nikogo nominowała- nie wiem, czy osoby w ten sposób uszczęśliwione będą z tego zadowolone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz