wtorek, 27 sierpnia 2013

Balkon

                                                                                       
     kolorowo się zrobiło na naszym balkonie/ unser Balkon ist bunt geworden
w najlepsze kwitną pelargonie / es blühen Gardenien
 i dalie/ und Dahlien
zielenią i przepięknie pachną zioła/ die Kräuten riechen schön
tu mięta i majeranek / hier Pfeferminze und Majoran

 bazylia, tymianek i rozmaryn/ Basilikum, Thymian und Rosmarin
oregano / Oregano
pietruszka /Petersilie

 czerwienia się pomidory / die Tomaten werden rot


 tu moja duma- lawenda wyhodowana z nasion
hier -aus dem Saat gewachsener Lavendel
a tu kupiona " gotowa"/ und hier eine "fertig gekaufte"


 poziomki, topinambur, maliny i szczaw czekają na przesadzenie do ogrodu...ciekawe czy będą smakować ślimakom?

 Waldbeeren, Topinambur, Himbeeren und Sauerampfer warten auf das Umpflanzen ins Garten.. . werden sie auch dem Schnecken schmecken?





7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) dopiero zaczynamy- mam nadzieje, ze w przyszłym roku będzie jeszcze piękniej ;)

      Usuń
  2. A moja lawenda w tym roku chyba nie zakwitnie już :( Szkoda...
    Ja też już planuję przyszły rok :D Szczepię, sadzę, zbieram nasiona :) Nabieram doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja lawenda chyba będzie drugi raz kwitła- ale wydaje mi się, ze u nas dłużej jest ciepło
    w przyszłym roku na pewno oleander kupię, bo nasz usechł, no i jeszcze inne kolory pelargonii i.... sama jeszcze nie wiem co ;D spontanicznie będę po prostu dokupywać, co mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją lawendę sadziłam późno, bo w lipcu i to taką nie kwitnącą, więc wątpię, ze zakwitnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny balkon Aniu, ja nie mam takiego daru do kwiatów. Za to ziólka ubóstwiam wszelkie :) moje już prawie wszystkie posuszone na zimę ehhh a u ciebie jeszcze tak letnio, wcale nie jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, jeszcze cieplutko mamy, ale juz jarzebina czerwona, kasztany dojrzewaja...wiec i tutaj jesien za progiem...

      Usuń