sobota, 1 listopada 2014

Zaczapkowanie

Dopiero co z wakacji wróciłam, urlop się właśnie kończy a ja podjęłam nowe wyzwanie. Nie żebym za dużo czasu miała, albo za mało czapek. ... ale co mi tam-spróbuję!
Korespondentka  wojenna z bloga Handmade projekt zaprasza:
http://handmade-project.blogspot.de/2014/11/12czapek1rok.html



Zapowiada się niezła zabawa. ;)
Kto dołączy?
P.S w dalszym ciągu szukam cienkich drutów z żyłką, moja obecna konfekcja kończy się na 3,5... a na czapeczki na pewno coś cieńszego się przyda ;)

8 komentarzy:

  1. Ja chyba też wezmę udział w zabawie, ale czapki będę robić na grubym szydełku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez planuje jakies szydelkowe zrobic :D
      Nie wiem czy dam rade zrobic co miesiac jedna, ale na pewno nie zaszkodzi sprobowac ;D

      Usuń
  2. Kusi mnie trochę ta zabawa, ale czapki na lato? hmm...
    druty cienkie ma KnitPro- ja mam osobiście 3,25mm i 3mm, a potem jeszcze 2mm. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KP mialam drewniane i...polamalam... maja tez moze metalowe?
      Latem czapeczki dla dzieci sie przydaja ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. ja też wierna pozostaję KP. od 3.25 odkręcane - bardzo są wygodne, bo dokręcam sobie do potrzebnej długości żyłki drutki i jadę. A jak muszę przymierzyć, to za pomocą łącznika dokręcam dodatkową żyłkę etc. [niestety poniżej 3.0 nie można dokręcanych dostać, bo gwint musi mieć swój kaliber].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ADDI- click od 3,5- tez ze zmienna zylka, ale addi tez c ienszych zmiennych nie ma... a KP- jak juz wspomnialam- polamalam.... potrzebuje czegos bardzo wytrzymalego....

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie ma co za duzo myslec :D zawsze sie jakies glowy do zaczapkowania znajda ;D

      Usuń