środa, 5 marca 2014

Się robi, się czyta/ Es wird gestrickt und gelesen

Makneta walczy z pomysłem na zakończenie chusty, a ja uporałam się dopiero z jej trzecią częścią, i teraz czekając na ciąg dalszy mogę powrócić do rozbebeszonego sweterka- jeszcze " tylko " rękawy, pól jednego przodu i wykończeniówka- z moim obecnym tempem pewnie do jesieni się wyrobie ;)
No i wiosna u nas- w postaci narcyzów( czy żonkili???) zapożyczona w celach zdjęciowych z balkonu.


Nawiązując jeszcze do bloga Maknety - dołączam do akcji 
http://robotkimaknety.blogspot.de/p/czytelnia.html
Czytelniczo u mnie od dłuższego czasu powieść Jonasa Jonassona "Stulatek, który wyskoczył z okna i zniknął" - o dziarskim dziadku i jego przygodach z pewną walizką - jakoś na dniach ma do kin wejść ekranizacja.


28 komentarzy:

  1. Uwielbiam ekranizacje książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawde mowiac wole ksiazki- ekranizacje zazwyczaj nie oddaja atmosfery ;D pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja wciąż z zapartym tchem wyczekuje zakończenia chusty, książka wydaje się ciekawa, ciekawe jak film, ciekawe czy będzie pod tym samym tytułem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem jaki bedzie tytul filmu,
      co do chusty to tez nie moge sie doczekac ;d
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wow- jak swietna ta chusta! Szkoda, ze mi sie nie udalo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Czemu sie nie udalo? moze sprobuj jeszcze raz?
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ojej takie kwiatki to już naprawde wiosna :) tez nigdy nie wiem które sa które
    A książkę miałam w planach bo recenzje miała świetne ale jakoś mi umknęła - dzięki za przypomnienie - a zanim do niej dotrę to ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiazke polecam ;D a Wiosna u nas na prawde na calego sie panoszy
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Pięknieje Twoja chusta :-) Zdjęcia z kwiatkami cudowne - uwielbiam wiosnę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;)
      Tez sie ciesze na wiosne!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. śliczna chusta, podziwiam juz którąś wersję i każda pięknei wygląda.
    O książce nei słyszałam wcale, nawet nic mi się o uszy nie obiło. musze o niej poczytać w necie.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta wygląda ciekawie, co do książki to nie znam , a jeśli chodzi o ekranizacje na podstawie książek to zwykle jestem rozczarowana i raczej unikam oglądania czegoś co czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zazwyczaj jestem rozczarowana ekranizacjami- wole oryginaly ;D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Książkę czytałam i bardzo mi się podobała. W trakcie czytania uśmiech mi nie schodziła z ust. Ciekawe co Ty o niej myślisz? Kolory chusty wybrałaś bardzo fajne i świetnie widać na niej piękno wzoru. Ja też nigdy nie wiem które to żonkile a które narcyzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ksiazki mam podobne odczucia ;D
      Kolorki - moje ulubione turkusy i odcienie rozu ;D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Sweterek zapowiada się fajnie,książki nie znam,u mnie już też żonkile w wazonie aż miło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek i chusta fajnie się zapowiadają :) Książki nie znam, ale jeśli gdzieś znajdę, to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek sie dalej robi , a chusta czeka :D Ksiazke polecam!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ja z chustą nie wytrzymała i zakończyłam po swojemu :). Książka wygląda na ciekawą, czekam na recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na zakonczenie przez autroke chusty, bo sama nie potrawfie nic pasujacego wymyslec.
      Ksiazke polecam- nie pisalam duzo o niej, bo nie chce zdradzac szczegolow
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  12. Książka z Twojego opisu wydaje się bardzo ciekawa ;) Trochę jak "Odlot", ale to chyba kwestia dziarskiego staruszka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odlotu nie czytalam, ale Stulatek wydaje mi sie dosc oryginalnym watkiem- polecam!

      Usuń
  13. I moja chusta na razie czeka. Książkę dawali w dyskoncie, nie wiem, czemu nie kupiłam. Czasem tak mam, że nie kupię, a potem żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jakos ,ze nie jestem sama w tym czekaniu ;D Ksiazke polecam- szkoda, ze nie skorzystalas z okazji- ale roumiem, zawsze wydaje mi sie, ze w dyskontach "szmiry" sprzedaja...

      Usuń
  14. Ciekawą formę ma ten sweterek.
    Co do chusty to wykończenie powinno zająć dużo mniej czasu niż czekanie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonczenie poszlo jak na moje czasowe mozliwosci , blyskawicznie ;D teraz pewnie dluzej zajmie obfocenie gotowej chusty ;D

      Usuń