środa, 19 marca 2014

Morning Mist Shawl

Najlepsze było zdziwienie mojego ślubnego, gdy odkrył, ze pół łóżka zajmuje dziergadło z tysiącem szpileczek. Na dwa dni łóżko zostało oddane pod niepodzielne panowanie chusty, a dzieci dostały kategoryczny zakaz wchodzenia do sypialni. W tym domu rządzą robótki ;)
Das Beste war das Gesischtausdruck meines Mannes wenn er begriffen hat, das die Hälfte von dem Bett von einer Strickerei mit tausender Nadeln besetzt ist. Der Schal hat für zwei Tage über das Bett herrschaft ergriffen und die Kinder haben ein Verbot bekommen den Schlafzimmer zu betretten. In diesem Haus regieren die Strickereien!
jeszcze mokry gnieciuch- poczwarka/ noch nasse Raupe
a tu juz rozpieta
postaram sie w najblizszym czasie wstawic fotki na "ludziu"
ich versuche demnächst Fotos auf einem Model reinzustellen

16 komentarzy:

  1. Fajnie wyszła. Na ludziu też poproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajde chwilke, to dam sie obfocic z ta chusta- mam nadzieje, ze sie w niedziele uda, bo w sobote niestety pracuje.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękna, gratuluje...no i widze zdziwienie i podziw w oczach mojego ziecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech rzadzą, efekt znakomity. Podziwiam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety by to nie przeszło... :-) Mój mąż nigdy by się na to nie zgodził... niestety ;-)
    Piękna chusta - nie mogę się doczekać obiecanych zdjęć na ludziu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja toleruje mezowe bziki, a on moje- dwie noce na rogowce wcale nie byly takie zle ;D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. śliczna, poznaję Wool Jazz 11 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie ;D to bezowo-rozowe to fabel dropsa, a turkusowe to jakis no-name skarpetkowy od chinczyka ;D

      Usuń