poniedziałek, 27 kwietnia 2015

7/12 7/15 Beret


Sezon czapkowy co prawda już, minął, ale na specjalną prośbę koleżanki z pracy zrobiłam dla niej czapkę. Albo raczej beret. Miało być może trochę inaczej, bardziej czapkowo, ale jakoś nie chciało tak wychodzić, nie pasowało mi wizualnie do burzy blond loków, wiec wyszedł berecik, i mam nadzieje ze przyszła właścicielka będzie zadowolona.
Włóczka to merino super soft Wolle Rödel- nawet całkiem przyzwoita jak na swoja cenę, choć super soft nieco inaczej mi się kojarzy. Przy przerabianiu zastanawiałam się, czy nie będzie w głowę gryzła ale po blokowaniu nabrała  miękkości,Na pewno będzie ciepła. Druty 4(ściągacz) i 4,5, wzór częściowo z głowy, częściowo z raverly -Frances.
Tym samym odhaczam kolejna czapkę w projekcie 12 czapek w jeden rok i  kolejny punkt z wyzwania 15 projektów w 2015 roku - nietypowe zestawienie kolorów... dla mnie w ogóle pomarańcz jest nietypowy, wiec jakbym go nie zestawiła będzie to dla mnie nietypowe ;)



22 komentarze:

  1. Wspaniały beret - cudny wzór i śliczne kolory :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę pracy kosztowała ale się opłaciło:) Robi wrażenie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;d najtrudniej bylo trafic w rozmiar i wzor dobrac, a potem juz tylko z gorki ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten berecik. I widzę, że w moim wyzwaniu idziesz jak burza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli do przodu jak to mowia, choc moze czasem ciut naciagam ;D

      Usuń
  4. O takim tylko marzę jeszcze ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na co czekasz? za druty, kilka dni roboty i gotowy ;d calkiem przyjemnie sie robi, na pewno na jesien popelnie taki dla siebie tylko w innej kolorystyce ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Fajny beret. Nie potrafię ich robić, więc tym bardziej podziwiam. Zestawienie kolorystyczne bardzo do mnie przemawia :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto prawe i lewe zrobi da rade i temu berecikowi, to zadna filozofia, tylko sie odwazyc ;)

      Usuń
  6. Super beret i bardzo wymagający uwagi przy robieniu. Podziwiam za talent :) Musi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAm nadzieje, ze na zywo tez sie spodoba, bo zdjecia juz zostaly zaakceptowane ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Fantastyczny beret. Widać że się napracowalas. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwiecej pracy bylo w wymysleniem koncepcji i wyliczeniem oczek, a potem juz jakos poszlo ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham żakardy, choć mi samej średnio wychodzą. Cudna czapka! :)) Wzór rewelacyjny a popiel z czerwienią wyglądają tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uwielbiam zakardy :) kolorki to bardziej bez i pomarancz, choc podany przez Ciebie zestaw pewnie bardziej by mi sie podobal ;)

      Usuń
  10. Podziwiam za tak misterną pracę! Ja jestem bardzo kiepska w żakardach, ale to nic - będzie się czego uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba po prostu robic- im wiecej sie robi tym lepiej wychodzi :)
      berecik jest z limy- a to dosc gruba welna, wiec robota wcale nie tak misterna ;D

      Usuń