poniedziałek, 20 maja 2013

kocyk


Skończyłam niedawno kocyk dla niemowlaczka.
Korzystałam ze wzoru tiramisu blanket ze strony www.raverly.com
Po drodze było trochę komplikacji- okazało się, ze mam za mało beżowej włóczki, wiec postanowiłam dodać drugi kolor.
Wersja z niebieskimi paseczkami nie spodobała mi się ,wiec było trochę prucia i ostatecznie  zdecydowałam się zrobić jeden,szeroki fioletowy pas po środku.
Mam nadzieje, ze spodoba się mamusi i jej synkowi ;). Maluszek ma się pojawić na świecie na początku czerwca- to będzie trzeci synek w tej rodzinie- myślę, ze mama in spe ma już dość niebieskich i zielonych rzeczy.



a u nas dziś święto- Pfingsten- wiec się lenimy ;)

7 komentarzy:

  1. A u nas Pinse, i tez sie lenimy (jak akurat pacjenci nie dzwonia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzu- Pinse to tez święto kościelne? spokojnego dyżuru!

      Usuń
  2. To bawełna? Jakie wymiary ma kocyk? Trochę pochłonął czasu, co?
    I dlaczego nie mogę obserwować bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olo- 72x86 cm
      tak, to bawełna
      co prawda zaczęłam ten kocyk już zima, ale tak netto to około 2 tygodni mi zajął- tzn nie cale dni, na robotki mam mniej więcej 2 godziny wieczorkiem.
      nie umiem dodać opcji obserwuj- nie mam pojęcia jak to zrobić ;)

      Usuń
    2. Olo- specjalnie dla Ciebie poszperałam, poszperałam i dodałam obserwatorów ;D

      Usuń