środa, 3 kwietnia 2024

Od serca

 Na życzenie i wedle projektu mojej najmłodszej latorośli powstał przesłodki sweterek w serduszka. Robiony od góry, pod szyją podwójna pliska, rękawy wrabiane, raglanowe. 








Młodzież zachwycona, nosi  ile i gdzie się da. 

Włóczki to norweskie nabytki - dla zainteresowanych obfociłam metki. Druty 3.0





 Głównym  kolorem - ten  naturalny biały  jest  Garn for barn. Na  metce jest napisane 100% Highland woll ale to chyba  merino - jest bardzo miękka i nic a nic nie gryzie. Właśnie robię z niej dla  siebie bezrękawnik, trochę powoli mi idzie bo wiadomo wiosna idzie i trzeba się ogrodem i balkonem ciut zająć. 

Przepraszam, że nie odpisuję na komentarze, ale coś mnie  bloger wkurza i nie  mogę  się  zalogować jak  chcę komentarz wpisać, a anonimowo nie  lubię. Wiecie może jak to  naprawić?
Ale  cieszę się, że  zaglądacie do  mnie  i zostawiacie  po sobie ślad. 
Pozdrawiam serdecznie ❤️





1 komentarz:

  1. Cudo. Delikatne kolory, dziewczęcy wzór. Super, że latorośl docenia i nosi.

    OdpowiedzUsuń