czwartek, 31 stycznia 2019

Yokester by Hania Maciejewska

Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w teście sweterka Yokester Hani Maciejewskiej.
Dziergałam z włóczki od Dye Dye Done silkypaca w kolorze snowbound, na drutach 2,75 i  3. 
Włóczka przemiła w dotyku i noszeniu, choć włosek alpaczy lekko podgryza, ale ja to akurat lubię. Jedynie podczas dziergania nitka poraniła mi opuszki- taki ze mnie wrażliwiec...
 Jako, że między wykończeniem swetra i zrobieniem zdjęć odłożyłam trochę zimowej izolacji na boczkach, to z lekkiego oversize zrobił mi się sweterek dość obcisły, ale i tak chyba fajnie wygląda. 
 Projekt zachwyca nietypowym, asymetrycznym ściągaczem i cudnym, ażurowym karczkiem. Do tego rzędu perełkowych nupków- palce lizać!
 Dostępne są wersje z różną długością rękawa- ja wybrałam długi.

Zapraszam was na raverly do obejrzenia Haniowego oryginału i galerii projektów.


12 komentarzy:

  1. zaroiło się od tego sweterka na fb :) bardzo delikatny i kobiecy z długim rękawkiem bardziej praktyczny, piękna Ty w ślicznym sweterku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki flashmob był z okazji publikacji wzoru ;)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Uroczy sweterek a zimowej izolacji wcale nie widać:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na wdechu stoję, na szczęście mężu przypominał żeby brzuch wciągać ;)

      Usuń
  3. Uroczy sweterek i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny taki trochę romantyczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się go nosi. Taka odskocznia od moich zwyklaków ;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękny sweterek, bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło :) Wyglądasz super!
    Pozdrawiam, życząc dużo zdrowia. Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za miłe słowa i wzajemnie dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń