środa, 11 czerwca 2014

Koń / Das Pferd

Miał być różowy sweterek z białym koniem. Wykorzystałam mamę do dziergania-wyszło super-mi zostało tylko nitki pochować i konika wykończyć.  Koń jaki jest każdy widzi :-)

Es soll ein rosa Pulli mit weissem Pferd sein. Ich habe die Gelegenheit genutzt, dass meine Mutter bei mir war und ihr das Stricken überlassen- Ich habe nur die abschließende Arbeiten gemacht- die Fäden vernäht und den eingestricken Pferd fertig gestickt.



10 komentarzy:

  1. Nie no po prostu umarłam jak go zobaczyłam! Jest absolutnie fantastyczny! Ja chcę zdjęcie całego sweterka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ,sweterek juz wydany- ale poprosze o fotke w uzywaniu- tylko niech upaly mina ;D

      Usuń
  2. No nie, mama przez tydzien marudzila, nalegala...."daj jakąś wloczke, daj cos do dziergania", wiec nie bylo zadnego wykorzystania. Z przyjemnoscia go robilam. Szkoda tylko, ze tak pozno, ze nie zdazylam go wykonczyc. A konik ostatecznie wyszedl super, jedynie w moim zamysle bylo, ze grzywe i ogon bedzie mial taki...rozwiany. Niech sie milo nosi!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caluski! na rozwiana grzywe i ogon nie mialam pomyslu, choc tez w pierwszym momencie taki chcialam zrobic ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje! pozdrawiam serdecznie! ;D

      Usuń
  4. Cudny koń :-) Jest po prostu doskonały. Masz wspaniałą mamę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;D Co do mamy to sie zgodze ;D
      Serdeczne pozdrowienia ;D

      Usuń
  5. Nieeee no super koń!!! Nie ma żadnych wątpliwości, że to koń właśnie. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;D poczatkowo troche bardziej lame przypominal ;D

      Usuń