środa, 13 października 2021

Catch the wind

Nadrabiam blogowe zaległości. 


Bluzeczkę z drops love you 7(albo6?) z tego wzoru  zrobiłam już półtora roku temu. W originale był użyty drops safran.- cieńszy od posiadanej przeze mnie bawełny, więc zrobiłam mniejszy rozmiar i się  jakoś dopasowało. 
Wzór dość prosty, bawełna dość  sznurkówata, wyszła prosta bluzeczka na co dzień. Jest już dość często noszona, prana w pralce i wygląda nadal ok. 
Szczegółów do  ilości włóczki i grubości drutów już  niestety nie pamiętam.
Miłego oglądania!













12 komentarzy:

  1. Ładna sesja. Bluzeczka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sesja jest zasługą mojego męża. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Cudny ten rękawek, wyglądasz rewelacyjnie. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten ażurek zauroczył, dlatego wybrałam ten wzór. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor, krój, ażurowe rękawki i ażur na bokach. Ale najbardziej podoba mi się sesja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście mieć zawodowego fotografa za męża, a że akurat nowy sprzęt chciał przetestować to w końcu obfociliśmy moje dziergadła. Dziękuję za komplementy i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Widać fantastyczną współpracę twoją z fotografem, zdjęcia wyszły super. Bardzo ładna bluzeczka, w pięknym twarzowym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka i kolor bardzo uniwersalne- pasują do wszystkiego, aż szkoda znowu na pół roku do szafy pakować... Byle do lata.... Dobrze mieć prywatnego fotografa...szkoda tylko,że zazwyczaj jest jak z tym szewcem bez butów...

      Usuń
  5. Śliczna bluzeczka i świetnie w niej wyglądasz! A profesjonalnych zdjęć tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję za miłe słowa, dobrze mieć nadwornego fotografa 😉 pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Jej, jak pięknie wyszłaś na tych zdjęciach! Ach!!! Ten warkocz, ten kolor bluzki - tak Ci ładnie w tym! Bluzeczka śliczna, bardzo bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło czytać takie słowa. niebieski chyba wszystkim pasuje, to taki uniwersalny kolor. Pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń