sobota, 11 lipca 2020

Lexa


Nie muszę ukrywać- jestem zdecydowaną fanką Hani Maciejewskiej zarówno jako projektanki jak i osoby- wielki ukłon dla niej za organizację Drutozlotu i za bycie przemiłą normalną, skromną kobietką,  pomimo miedzynarodowego zasięgu jej projektów.

W każdym razie zawsze jak Hania zapowiada nowy test, ostrzę moje druty i sprawdzam czy się zamieszczę w limicie czasowym, bo za każdym razem dzierganie dla niej jest czystą przyjemnością.
Tak było też przy letniej bluzeczce Lexa.

Na ten projekt wybrałam, do tej pory nie znaną mi włóczkę Hjertegarn  Organic Trio- przekonały mnie skład- 25% jedwab, 25% bawełna i 50 % wełna i przystepna cena. Włóczka bardziej odpowiada swojej cenie niż składowi, jest trochę sznurkowata i matowa. Myślałam, że dodatek jedwabiu da jej nieco połysku... no ale nie jest źle, dziergało się całkiem przyjemnie, nie gryzie, nie grzeje zbytnio -wiec nadaje się idealnie na letni udzierg, zobacze jak się sprawdzi  w noszeniu i praniu.

Lexa ma ramiona ukształtowane rzędami skróconymi,  przez co fajnie się  przy dekolcie układa. Detale takie jak ażurowa plisa pod dekoltem, czy nietuzinkowy ściągacz przyciągają oko i dodaja tego "czegoś". Jak wszystkie projekty Hani jest nieprzekombinowana, na 100% "noszalna", a jednocześnie wyjątkowa i niebanalna.









Niestety nie do końca wyrobiłam się w terminie, co mam nadzieje Hania mi wybaczy, przez co zdjecia już z urlopu. A wybralismy sie znów na południe Włoch. W obecnej sytuacji zrezygnowaliśmy z odkrywania nowych rejonów, na korzyść dobrze nam znanego pola namiotowego Campingo Villagio Baia san Nicola w Apulii. W lipcu zazwyczaj nie jest tu zbyt tłocznie, a tym bardziej teraz- gdy sporo turystów z Niemiec, Szwajcarii i Austrii zostaje w swoim kraju. 
Mamy plażę pod nosem, znane nam sklepy i restauracje, słońce i spokój. Niby obowiazuje tu dystans i maseczki, ale chyba jesteśmy jedynymi, którzy się tego trzymają. Mam nadzieję, że nie zaowocuje to nowym wybuchem epidemii po sezonie...


Pozdrawiam słonecznie  i dziękuję że do mnie zajrzeliście! Zawsze cieszę się z Waszych komentarzy i reakcji ;D


5 komentarzy:

  1. Ten model też wpadł mi w oko. Bardzo fajnie wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka śliczna,też zakupiłam wzór i mam zamiar ją wydziergać:).Przyjemnego wypoczynku:)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę tak, piękna, zgrabna kobieta w świetnym topie w fantastycznych okolicznościach przyrody:))) I wszystko na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka, taka kobieca. Idealna na lato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń