poniedziałek, 16 października 2017

granatowa z ażurem na wyprawie po jabłka

Październik rozpieszcza nas piękną, słoneczną pogoda, idealną na spacery po otaczających nas starych sadach jabłkowych.
Frankfurt otoczony jest tzw " Grüngürtel" czyli zielonym pasem i właśnie cześć tego pasa jest kilka kroków  od nas. Dzięki temu, mimo tego, ze mieszkamy w wielkim mieście, czujemy się prawie jak na wsi. Stojąc plecami do wieżowców patrzymy na łaki, pola i las.

A na polach poplon- z niezbyt jesiennymi, ale niezmiennie pięknymi chabrami i makami. moje dziewczynki miały radochę plotąc jesienią wianki z letnich kwiatów. Do robienia zdjęć musiałam je dłużej namawiać, bo znów moje dzieciaczki za fotografów robiły.
A wracając do bluzeczki-te moteczki ( Lana grossa Elastico) kupiłam już jakiś czas temu, specjalnie do testu  bluzki z ażurem, który jednak się nie skończył, i tak leżała sobie i czekała na pasujący projekt. Aż zobaczyłam na raverly Breanah od Novel Reed. Nie dość, że piękny, kobiecy to jeszcze darmowy i niezbyt trudny.
Zużyłam coś kolo 200 gram włóczki na drutach 3,5.
Elastiko jest przyjemna w przerabianiu, a dzięki niewielkiej domieszki nylonu, rozciąga się   i idealnie leży. Prałam bluzeczkę już wielokrotnie w pralce i nic jej to nie szkodzi.
 




Mam nadzieje, ze widać cokolwiek na zdjęciach. Powoli nadrabiam zaległości fotkowe i w następnych postach pewnie już zaprezentuje aktualne dzierganki. 
 A na koniec bukiecik od mojej najmłodszej. Oby ta złota jesień jak najdłużej trwała!

12 komentarzy:

  1. Piękny kolor, wzór, fason. Stanowice idealny fason. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, bardzo sie lubimy z ta bluzeczka ;D

      Usuń
  2. Bluzeczkę miałam okazję widzieć chyba na żywo:))) Bardzo podoba mi się wzór i Ania w tym wzorze:)) A dzieciaki świetnie dały sobie radę, zdjęcia mistrzowskie! I gdzież Ty maczka dorwałaś o tej porze roku? Uściski serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktos taki piekny poplon u nas wysial- ze straczkowymi rosna sobie maki i chabry i inne piekne kwiatki.
      Faktycznie mialam ta bluzeczke na sobie jak sie spotkalysmy- wtedy swiezynka, prawie prosto z drutow byla ;D
      Usciski!

      Usuń
  3. Piękna bluzeczka. Zapisałam sobie na "zaś". Cudnie, że październik daje jeszcze okazję pokazania takich letnich dzieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ciesze sie z tej pieknej, zlotej jesieni- polecam tez inne wzory tej projektantki- wygladaja ciekawie ;)

      Usuń
  4. Ładna bluzeczka:) Widziałabym też wersję letnią może z lnu?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie dziergalam z lnu, a na nasze lato jak najbardziej i bawelna sie sprawdzila ;D

      Usuń
  5. Przepiękna, taka kobieca i Ty w niej super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń