wtorek, 9 lutego 2021

Na mojej głowie szron- hoartfrost hat

 Z niektórymi wzorami to jak z ziewaniem. Jak tylko jeden ktoś zacznie to wszyscy patrzący powstrzymać się od tego nie mogą.


Takim zarazliwym udziergiem tym razem okazała się czapka hoarfrost czyli po naszemu szron. Naoglądałam się przecudnych wersji i też mi się zachciało.


No nie lubię nupków, ale te są takie urocze.  I ten delikatny włosek sprawia, że najchętniej bym w tej czapce spała. Nie mogłam się jej oprzeć i nie żałuję.  


Włóczka to kidsilk dropsa i resztka softmerino Zauberwiese w pudrowym różu, druty 3,0.  
Próbka wyszła mu całkiem inna niż w oryginale, przez co musiałam zmniejszyć ilość powtórzeń wzoru.


No i wyszedł mi taki trochę "krasnal". Zazwyczaj moje czapki są dość płytkie,  a tym razem miało  na mrozy więc zrobiłam trochę dłuższą... takie dość spore trooochę ... 😂 no ale jakby kiedyś zamarzyły mi się dredy to będę miała pod czym je chować.. 😆

I znowu ciut mniej resztek w moich włóczkowych pudłach... 

14 komentarzy:

  1. Ciekawa czapa jeszcze jej nie widziałam. Ładna jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz jej więcej na facebooku, co otworzę, to nowa wersja i tak się napatrzyłam, że aż zrobić musiałam. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Czapa wyszła bardzo ładna!!! Też mi się marzy, ale nie mam moheru , więc poczeka na przyszły rok. Ten fason jest moim ulubionym. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i bez moheru można. Ale za rok też będzie szuka i nowa czapka na pewno się przyda.

      Usuń
  3. Widziałam tą czapkę i bardzo mi się podoba. Podeszłam jednak na spokojnie do tematu, w pudle mam stosik czapek, które leżą więc kolejnej jednak nie będę robiła. :) Dlatego podziwiam u Ciebie czapeczkę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ostatnia czapka została. Jedyny plus tego, że ciągle gubię czapki jest taki, że zawsze nowe mogę dziergać i za dużo nie będzie.

      Usuń
  4. Czapka prześliczna! Taka kobieca i elegancka. Nupki są jakie są, też najczęściej je omijam, ale jak trzeba, to trzeba. Tutaj zdecydowanie są potrzebne i dodają uroku.☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nawet polubiłam w tym projekcie te bąbelki i po głowie mi chodzi sweter z nimi ...

      Usuń
  5. Piękna czapka, bardzo kobieca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! I kolor, i wzór! A chyba nawet lepiej, że nie jest płytka, bo bardzo modnie wygląda. Piękne masz włosy - ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z włosami nic nie robię, same takie rosną. Muszę podziękować losowi za dobre geny :)

      Usuń