niedziela, 27 marca 2022

Sweterki dla bliźniaków

 Powoli, ale  bardzo powoli, budzę się z zimowego marazmu. Jakoś tak nic mi się nie chciało, nawet dziergać nie bardzo. Wydzierganie tych  dwóch sweterków  dla dwulatków zajęło mi więcej czasu niż niejeden dorosły udzierg. 

Tak coś chciałam  napisać, ale nie. Nie  będę  narzekać, nie  będę się  tłumaczyć. Jakie te  ostatnie dwa lata były wszyscy wiedzą..... 

Chłopcy są różni rozmiarowo,dlatego i sweterki są jeden ciut mniejszy,a drugi większy. Wyszukałam na dropsie prosty sweter dla  dziecka i stąd spisałam jakie mają być wymiary, potem zrobiłam próbkę i wyliczyłam ile narzucić oczek. Mniejszy ma  150, a większy 170 oczek na  obwodzie. Na wysokości pach dobrałam po 60 o. na rękaw. Reglan zbierałam co drugi rząd. Całość robiona od dołu, bezszwowo.

Włóczka : baby merino drops

Druty 2,5

Włóczki miałam jakieś resztkowe kłębki i niestety okazało się, że  z różnych farbowań. Co  dziwne różnice kolorów widać tylko w świetle dziennym. Jako że dłubałam wieczorami to różnicę zauważyłam jak już gotowe było. Myślę,że ani chłopcom ani ich mamie to nie będzie przeszkadzać. 

Teraz na drutach mam letnią bluzeczkę Lexa Hani Maciejewskiej. Miałam już  jedną zrobioną ale niestety sfilcowałam w prani, a podoba mi się bardzo więc musiałam jeszcze raz zrobić.Też  już  od jesieni ją męczę ale może do lata się  wyrobię... 

Może z wiosną nabiorę sił i motywacji... 

Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Świetne sweterki! Bardzoo ładne kolory!
    A wiesz, że ja też zauważyłam, że wcale szybciej mi się nie robi dziecięce swetry. nie wiem na czym to polega:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez zawsze mnie to dziwi, niby takie malenstwa, a robi sie i robi....
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Świetniusie sweterki!
    Wiosennej energii i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. To życzę, aby energia przyszła, bo bardzo chcę zobaczyć tą Lexę :) Sweterki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! w koncu moge sie bez wyrzutow sumienia za druty wziac ;D

      Usuń